×
اطلاعات بیشتر باشه، مرسی برای ارائه بهترین تجربه کاربری به شما، ما از کوکی ها استفاده میکنیم
پرينت خبر

ثریا آقایی: برای رسیدن به المپیک باید 15 مسابقه بدهم


یکشنبه 3 اسفند 1393 10:30:52 AM 

اخبار گوهردشت


 ثریا آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، درباره عملکرد خود در مسابقه‌های بدمینتون دهه فجر اظهار کرد: امسال ششمین سالی بود که در مسابقه‌های دهه فجر شرکت می‌کردم، تمرکز من و نگین امیری‌پور بیشتر بر روی بخش انفرادی بود تا دو نفره. در بازی اول برابر حریفی از فنلاند که 2 بار قهرمان مسابقه‌های آزاد اروپا شده بود،‌ پیروز شدم اما در بازی دوم برابر بازیکن بلغاری قرار گرفتم که 3 دوره در بازی‌های المپیک حضور پیدا کرده است. من در رقابت با او واقعا جنگیدم، حتی حریفم پس از بازی به من گفت از معدود کسانی بودم که برای هر امتیاز جنگیدم و آینده روشنی خواهم داشت.

وی ادامه داد: من به دلیل تمرین‌هایی که انجام دادم و زمانی که گذاشته بودم تصمیم گرفتم حتی اگر عقب هستم بازی را رها نکنم چرا که این فرصت ممکن است دیگر پیش نیاید.

از طرفی چون کنفدراسیون بدمینتون آسیا مرا برای اردوهای آسیایی انتخاب می‌کند، انتظار از من زیاد است بنابراین سعی می‌کنم در تمرین‌ها و مسابقه‌ها بهترین نتیجه را بگیرم. زمانی که می‌بینم هم‌سن و سال‌های من در سطح جهانی موفقیت‌هایی دارند، تلاش می‌کنم من هم در میادین بین‌المللی عملکرد خوبی داشته باشم.

وی با اشاره به کسب مدال برنز در بخش دو نفره نیز گفت: در بازی اول تیم دو نفره ترکیه را شکست دادیم که یکی از آن‌ها نفر ثابت تیم ترکیه است. در بازی دوم تیمی از ایران را از پیش رو برداشتیم اما در بازی سوم به ازگی بایراک و نسلیهان ایگیت از ترکیه باختیم که تجربه بالایی دارند و سال‌ها با هم بازی می‌کنند در حالی که من و امیری‌پور اولین سالی است که در دهه فجر کنار هم رقابت می‌کنیم بنابراین آن‌ها بنا بر تجربه‌ای که داشتند پیروز شدند. امیدوارم در سال‌های بعد ما هم بتوانیم به قهرمانی برسیم.

ملی‌پوش بدمینتون ایران درباره برنامه‌های خود برای کسب سهمیه المپیک نیز بیان کرد: مسابقه‌های کسب سهمیه المپیک از اردیبهشت 94 به مدت یک سال آغاز می‌شود. ما تا جایی که بتوانیم از برنامه‌ریزی فدراسیون و پولی که کنفدراسیون بدمینتون آسیا می‌دهد استفاده می‌کنیم، همچنین باید مقداری خودم هزینه کنم. گرفتن سهمیه المپیک سخت است اما غیر ممکن نیست، در حال حاضر رنکینگ من 250 است که با نتیجه‌ای که در مسابقه‌های دهه فجر داشتم ارتقا پیدا می‌کند اما برای سال بعد حداقل به 15 مسابقه نیاز دارم تا به رویایم یعنی کسب سهمیه المپیک برسم.

استفاده از این خبر تنها با ذکر منبع و لینک مجاز است

شما در باره اين خبر چه فكر ميكنيد؟

نظر خودتان را در باره این خبر به همه بگویید

: براي نظر گذاشتن با فشردن لينك زير لاگين كنيد

Login



افرادی که ممکن است به آنها علاقه مند باشید